وقتی تو نیستی


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                                                                                                                                            وقتی تو نیستی تنها می مونم
از همه ی دنیا دست می کشم
جای دوتا مون گریه می کنم
جای دوتامون نفس می کشم

این که اسمش زندگی نیست ، من بدون تو دیونه م
به هوای تو نشسته ام ولی می دونم
می دونم واسه من دیگه توی قلب تو جا نیست
می دونم دیگه هیچی شبیه گذشته ها نیست
تا وقتی که بی تو بارون توی کوچه ها میباره
می دونم تنهایی من و تنها نمیزاره


اخرش یه روز قلب تو دیگه
حتی اسممو از یاد می بره
پنجره ها رو وا می کنی تو
خاطره خامو باد می بره


این که اسمش زندگی نیست ، من بدون تو دیونه م
به هوای تو نشسته ام ولی می دونم
می دونم واسه من دیگه توی قلب تو جا نیست
می دونم دیگه هیچی شبیه گذشته ها نیست
تا وقتی که بی تو بارون توی کوچه ها میباره
می دونم تنهایی من و تنها نمیزاره

 

این حرف دلمه.....واقعا

چش همه اونای که نمیتوننو نتونستن خوش بودن منو

عشقمو چه تو وب چه بیرون وب ببینن در بیاد...خیلی نامردین



نظرات شما عزیزان:

tarafdarane sardar
ساعت13:00---4 مرداد 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar fagat 15 sal dare va ye padidast kheili gamgin mikhone haaaaaaaaaaaaaaaa montazeretonim shayad baham hamkari kardim az tarafe tarafdaran sardar link ham shodid agar mikhahid nazar mostagim khod ra be sardar begoyid be *** (sardarkhaste ) *** yani id sardar moraje konid
پاسخ:ممنون سر زدید ولی اهنگ قمگین نمیخام...


mina
ساعت0:59---4 مرداد 1391
پرواز امید

کبوتر پرواز کن
دور شو،رها کن خویشتن را
تو را اینجا من نگاهت نمی دارم
به جای تو می مانم
و تنگی قفست را تحمل خواهم کرد


سلام عزيزم با افتخار لينكت كردم تو هم منو بلينك مرسي عزيزم بازم بيا پيشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,| 19:38|من|

MiSs-A